Szybki kontakt

Dział Obslugi Klienta

tel./fax. 71-342-37-38
tel. 798-815-401
biuro@avde.pl

Dział Handlowy

tel./fax. 71-797-84-38
tel. 506-500-263
tel. 508-646-278
handel@avde.pl

Dział Serwisu

tel./fax. 71-341-23-67
tel. 517-400-163
serwis@avde.pl

gwarancja.gif

ecard.gif

wiedza.gif

Serwis

Serwis i gwarancja na produkty

Wszystkie nasze produkty posiadają gwarancję dystrybutora lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancję realizowaną bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. W przypadku, gdy jesteśmy bezpośrednim importerem reklamowanego towaru, realizacja gwarancji odbywa się w siedzibie naszej firmy. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Jeżeli produkt nie posiada karty gwarancyjnej producenta lub dystrybutora, wówczas dołączana jest karta gwarancyjna serwisu Avde.pl. Serwis Avde.pl pokrywa koszty odesłania naprawionego produktu na adres Klienta.

  • Sprzęt wraz z kopią faktury czy paragonu, opisem usterki oraz kompletem akcesoriów należy wysłać w fabrycznym opakowaniu na adres serwisu autoryzowanego podany w karcie gwarancyjnej, z dopiskiem Serwis Avde. Na karcie gwarancyjnej prosimy koniecznie podać swoje dane oraz nr. telefonu do przesyłki zwrotnej.
  • Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania informacji niezbędnych do zgłoszenia reklamacyjnego.
  • Naprawiony towar zostanie wysłany na koszt Avde.pl do Klienta.
  • Produkt należy odesłać do nas pocztą bądź firmą kurierską w dobrze zabezpieczonym opakowaniu.

Pytania do serwisu prosimy kierować na adres: serwis@avde.pl