Szybki kontakt

Dział Obslugi Klienta

tel./fax. 71-342-37-38
tel. 798-815-401
biuro@avde.pl

Dział Handlowy

tel./fax. 71-797-84-38
tel. 506-500-263
tel. 508-646-278
handel@avde.pl

Dział Serwisu

tel./fax. 71-341-23-67
tel. 517-400-163
serwis@avde.pl

gwarancja.gif

ecard.gif

wiedza.gif

Pytania i odpowiedzi

O Nas

Avde.pl to pierwszy w Polsce sklep internetowy z asortymentem "wszystko do samochodu w jednej przesyłce". Aktualnie w ofercie - sprzęt car audio, multimedia samochodowe, akcesoria oraz elektronika samochodowa. Wkrótce wprowadzimy do oferty wszystkie inne produkty do Twojego samochodu - zapraszamy do rejestracji i częstego odwiedzania aby nie przegapić nowości w sklepie.

Dzięki bezpośredniej współpracy z dystrybutorami i producentami oraz dzięki własnej działalności importowej oferujemy najniższe ceny oraz sprawdzone produkty. Nasze atuty to szybkość wysyłek, obsługa na najwyższym poziomie, fachowość w doradztwie. Kupując u nas nie kupujesz w wirtualnym sklepie, który nie ma towaru na stanie - towar można odebrać we Wrocławiu w siedzibie firmy.

Zapewniamy kompleksową opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną. Gwarantujemy bezpieczeństwo i łatwość zakupów. Wszelkie informacje na temat warunków zakupu znajdują się w dziale Pomoc. Wszelkie pytania techniczne można zadać nam telefonicznie bądź mailem poprzez zakładkę Kontakt.

Gwarancja i zwroty towaru

Wszystkie nasze produkty posiadają gwarancję importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.

Większość produktów posiada gwarancje realizowaną bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. W przypadku gdy jesteśmy bezpośrednim importerem reklamowanego produktu, realizacja gwarancji odbywa się w siedzibie naszej firmy bądź w naszym serwisie autoryzowanym, dane którego podajemy w karcie gwarancyjnej.

Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

Jeżeli produkt nie posiada karty gwarancyjnej producenta, wówczas dołączana jest karta gwarancyjna serwisu Avde.pl. Serwis Avde.pl pokrywa koszty odesłania naprawionego produktu na adres Klienta. Sprzęt wraz z kopią faktury, opisem usterki oraz kompletem akcesoriów należy wysłać w fabrycznym opakowaniu na adres podany w karcie gwarancyjnej.

Przed odesłaniem produktu do reklamacji prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania informacji niezbędnych do zgłoszenia reklamacyjnego.

Produkt należy odesłać do serwisu pocztą bądź firmą kurierską w należycie zabezpieczonym opakowaniu.

Gwarancja zwrotu i wymiany - towar zakupiony przez Konsumenta w Avde.pl można zwrócić w ustawowym terminie 14 dni od daty zawarcia umowy na odległość bez podania przyczyny (w myśl obowiązującego prawa firma nie jest konsumentem). Warunkiem jest dostarczenie kompletnego towaru na własny koszt wraz z dokumentami zakupu (UWAGA: Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy). Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy z podanym numerem rachunku bankowego, na który Avde.pl ma dokonać zwrotu pieniędzy. Jeżeli towar spełnia w/w wymagania, Konsument otrzymuje na konto bankowe o nr. podanym w oświadczeniu równowartość ceny zapłaconej za towar oraz zwrot kosztów przesłania towaru ze sklepu do konsumenta nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego, sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Protokół zwrotu towaru można pobrać klikając w ten link - protokół zwrotu towaru.pdf.

Realizacja zamówień

Czas realizacji zamówienia danego produktu można łatwo obliczyć korzystając z informacji o dostępności produktu. Dostępność dla danego produktu można znaleźć na karcie produktu poniżej ceny produktu.

Dostępność oznacza przewidywany czas przygotowania przez nas produktu do wysyłki.

Czas dostawy zależny jest od wybranego spedytora

  • w przypadku Poczty Polskiej jest to 1-3 dni roboczych
  • firma kurierska: 1-2 dni robocze po wysłaniu paczki z magazynu Avde.pl.
  • przy płatności przelewem, paczkę wysyłamy w dniu zaksięgowania wpłaty, najczęściej następnego dnia po dokonaniu zlecenia przelewu przez kupującego.

Uwaga! Czas przygotowania i realizacji zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt. Możliwa jest dostawa "na sobotę", która jest dodatkowo płatna.

Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo potwierdzenie drogą elektroniczną o jego przyjęciu przez Biuro Obsługi Klienta.

* W dniu wysyłki towaru wysyłamy potwierdzenie nadania przesyłki.

Termin otrzymania przesyłki

Na karcie każdego towaru znajdują się informacje o jego dostępności. W przypadku, gdy nie będziemy w stanie skompletować całości zamówienia w dniu jego złożenia, sklep po uzgodnieniu z kupującym wysyła towar znajdujący się na stanie magazynowym, a pozostała część dosyła do klienta na własny koszt w terminie późniejszym.

* Przesyłki za posrednictwem Poczty Polskiej są dostarczane zazwyczaj w przeciągu 1-3 dni, firmą kurierską - najczęsciej następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki przez Avde.pl. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie spowodowane przez firmę kurierską i Pocztę Polską.

UWAGA!

Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy.

Sklep Avde.pl nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu 1-2 dni roboczych.

Formy i koszty wysyłki

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany następującymi kosztami dostawy:

Opłata za przesyłkę jest nie zależna od ilości zamówionych produktów.

Sposób dostawy Koszt dostawy Czas dostawy
Przesyłka Kurierska 15,00 zł (wpłata) lub 20,00 zł (za pobraniem) najczęściej 24h po nadaniu przesyłki przez Avde.pl


Dodatkowa opłata zależna od wybranej formy zapłaty:

Forma zapłaty Wysokość opłaty
Przelewem 0 zł
Kartą 0 zł

Dodatkowa opłata pobierana jest również w przypadku produktów o dużej wadze lub dużych gabarytach. O takich przypadkach informujemy kupującego przed realizacją wysyłki.

Jak kupować

Proces składania zamówienia w naszym sklepie jest następujący

  • Należy wcisnąc przycisk "Kup teraz" aby dodać wybrany produkt do koszyka zakupów. Następnie należy przejść do koszyka znajdującego się w prawej kolumnie i wypełnić formularz zamówienia krok po kroku potwierdzając każdą wybraną opcję przyciskiem "Potwierdz i Kontynuuj"
  • Na koniec należy wysłać zamówienie do sklepu klikając "Wyślij zamówienie"
  • Można złożyć zamówienie telefonicznie, podając model produktu, jego ilość i dane adresowe oraz nr. tel. konieczne do zrealizowania zamówienia
  • Można złożyć zamówienie pocztą elektroniczną, przesyłając dane adresowe, nr. tel. oraz model i ilość wybranych produktów na nasz adres: biuro@avde.pl

W razie pytań dodatkowych prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Nasze dane kontaktowe znajdują się w dziale "Kontakt"

Dostępne formy płatności

Kupując w naszym sklepie mogą Państwo dowolnie wybierać formy płatności w zależności od własnych preferencji oraz od wybranego sposobu dostawy / odbioru zamówionego towaru.

1. Przelew bankowy - predpłata należności przelewem tradycyjnym na konto sklepu (wysyłka po zaksięgowaniu przelewu w banku, księgowanie trwa do 1 dnia roboczego):
Konto bankowe firmy: INTERDIGITAL (właściciel sklepu Avde.pl)
Alior Bank S.A.
Numer konta: 52 2490 0005 0000 4530 1861 7035
2. eCard S.A. (www.ecard.pl) - ogólnopolski największy operator obsługujący płatności kartami płatniczymi Visa, MasterCard oraz płatności PayPal. Zamówienie trafia do realizacji tuż po wykonaniu płatności.
3. Za pobraniem - płatność przy odbiorze - możesz również zapłacić gotówką przy odbiorze. Należność pobierze nasz kurier w momencie przekazania towaru do rąk kupującego.
4. eRaty SCB - system ratalny obsługiwany przez Santander Consumer Bank S.A.
Po złożeniu zamówienia są dostępne 2 formy weryfikacji klienta:
  • przelew - klient realizuje przelew potwierdzający w kwocie 1 zł, który zostanie zwrócony po weryfikacji. Proces weryfikacji tą metodą może potrwać nawet 15 min.
  • kurier - klient zapoznaje się z dokumentacją kredytową, podpisuje, wkłada do załączonej koperty zwrotnej, zakleja i przekazuje kurierowi. Proces weryfikacji tą metodą może potrwać do kilku dni.
5. Zapłata w siedzibie firmy - po uprzednim kontakcie telefonicznym, ul. Krzemieniecka 79, Wrocław 54-613, tel: (+48) 71 342 37 38 lub (+48) 506 500 263

Wszystkie formy płatności dostępne są na etapie składania zamówienia on-line.

Faktury VAT i paragon

Do każdego sprzedanego towaru wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT. Opcję faktury VAT należy zaznaczyć na etapie "Adres" w procesie składania zamówienia. Domyślnie wystawiamy paragon.

Polityka plików "cookies"

Czym są pliki „cookies”?

Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Do czego używamy plików „cookies”?

Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

Jakich plików „cookies” używamy?

Stosowane są dwa rodzaje plików „cookies” – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Czy pliki „cookies” zawierają dane osobowe

Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Usuwanie plików „cookies”

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.